


ΚΑΛΩΣΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟ 2ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ
ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗΣ
λίγα λόγια για το συνέδριο
Τα εμπόδια τα οποία αντιμετωπίζουν οι ελληνικές επιχειρήσεις στο σημερινό αντίξοο περιβάλλον, αλλά και οι ευκαιρίες οι οποίες διανοίγονται μέσα από την ανάδειξη νέων τάσεων στις διεθνείς αγορές, τέθηκαν στο επίκεντρο του 2ου Συνεδρίου Επιχειρηματικότητας με τον τίτλο «Φυγή προς τα εμπρός: Βέλτιστες στρατηγικές στα χρόνια της κρίσης», το οποίο διοργάνωσε η «Ναυτεμπορική» την Τετάρτη 8 Ιουνίου 2016.
Η επιχειρηματικότητα αποτελεί το κύριο εργαλείο για τη δημιουργία θέσεων εργασίας και την ανάκαμψη της οικονομίας. Οι ιδιωτικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα έχουν βρεθεί όμως στο επίκεντρο της ύφεσης. Η χαμηλή καταναλωτική ζήτηση, η μείωση των επενδύσεων, η έλλειψη χρηματοδότησης και ρευστότητας που επιδεινώθηκαν από τα capital controls, οι αυξημένες υποχρεώσεις προς το δημόσιο και τους ασφαλιστικούς φορείς, οι δυσκολίες στις συναλλαγές με το εξωτερικό και η αστάθεια του θεσμικού πλαισίου έχουν δημιουργήσει έναν ασφυκτικό κλοιό, με αποτέλεσμα πολλές επιχειρήσεις να αντιμετωπίζουν ακόμη και θέμα επιβίωσης.
Το συνέδριο είχε στόχο να συμβάλει στην ανάδειξη προτάσεων για την υπέρβαση των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές επιχειρήσεις, μέσα από έναν παραγωγικό διάλογο μεταξύ των εμπλεκόμενων μερών. Παράλληλα, όμως, επιδίωκε να συνδράμει τη συζήτηση για την επόμενη μέρα, σκιαγραφώντας την επιχείρηση και τις βέλτιστες εταιρικές στρατηγικές που ακολουθούνται. Σε αυτό το πλαίσιο, διερεύνησε βασικές επιχειρησιακές λειτουργίες της εταιρείας, τόσο στο back end όσο και στις σχέσεις με την αγορά και τους καταναλωτές, όπως οι ψηφιακές τεχνολογίες, κ.λπ.
ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ-
Ενότητα 1: Το επιχειρηματικό περιβάλλον
Κίνητρα, θεσμικό πλαίσιο, τάσεις, προοπτικές
1ο Πάνελ: Τα εμπόδια που αντιμετωπίζει το επιχειρείν στην Ελλάδα της κρίσης και προτάσεις υπέρβασής τους -
Ενότητα 2: Η επιχείρηση
Αντιμετώπιση προκλήσεων, προσδιορισμός τάσεων και ενδοσκόπηση
2ο Πάνελ: Διοίκηση και εταιρική στρατηγική
Εταιρικές στρατηγικές με τη ματιά του CEO
3ο Πάνελ: Εταιρική χρηματοδότηση - αγορές κεφαλαίων - χρηματοοικονομικά
Πρόσβαση στη ρευστότητα και σε νέα κεφάλαια, προσέλκυση ιδιωτικών επενδύσεων, φορολογία, ψηφιακές πληρωμές
ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΠΑΝΕΛ
4ο Πάνελ: Μάρκετινγκ και πωλήσεις
Η σκληρή μάχη για την καταναλωτική δαπάνη
5ο Πάνελ: Τεχνολογία
Τα δεδομένα και οι εφαρμογές στο επίκεντρο
6ο Πάνελ: Ανθρώπινο κεφάλαιο
Απασχόληση, εργασιακό περιβάλλον, εργαλεία για την αύξηση της απόδοσης των εργαζομένων
7ο Πάνελ: Εφοδιαστική αλυσίδα και logistics
Η εξισορρόπηση της μείωσης κόστους με την αύξηση της αποδοτικότητας και την στήριξη της ανάπτυξης