ΠΡΟΦΙΛ ΧΟΡΗΓΩΝ
Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων
ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ

Η Παπαστράτος σήμερα:
Η Παπαστράτος, θυγατρική της Philip Morris International Inc (PMI), είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής προϊόντων καπνού στην Ελλάδα. Απασχολεί άμεσα και έμμεσα περίπου 800 εργαζόμενους στις παραγωγικές και διοικητικές της εγκαταστάσεις. Με εφόδια ταλαντούχους ανθρώπους, εξαιρετικά διεθνή και εγχώρια σήματα, μοναδική εταιρική κουλτούρα, την υψηλή τεχνογνωσία και διεθνή εμπειρία της PMI και τη μακρά ιστορία της, η Παπαστράτος συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία της στην αγορά των καπνικών προϊόντων.
Δυναμική επιχειρηματική πορεία:
Με την υλοποίηση ενός επενδυτικού προγράμματος άνω των 700 εκατομμυρίων ευρώ από το 2003 σε υποδομές, στο εργοστάσιο της εταιρείας στον Ασπρόπυργο, στους ανθρώπους και τα σήματά της, αλλά και σε σημαντικές κοινωνικές ενέργειες, καθώς και στην καταπολέμηση του παράνομου εμπορίου τσιγάρων, η Παπαστράτος διαθέτει σήμερα ένα από τα πλέον σύγχρονα εργοστάσια της PMI στην Ευρώπη. Διασφαλίζει, έτσι, δυναμική επιχειρηματική ανάπτυξη, ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς της και περαιτέρω ευκαιρίες εξέλιξης για τους εργαζομένους της.
Φροντίδα για τους ανθρώπους της:
Καθοριστικός παράγοντας για την επιχειρηματική επιτυχία της Παπαστράτος είναι οι άνθρωποί της. Με συνεχείς επενδύσεις στην επαγγελματική ανάπτυξη των εργαζομένων, στην ανάδειξη ταλέντων και στην αναζήτηση ικανών επαγγελματιών, αναλόγως των αναγκών της εταιρείας, σε δυναμικά προγράμματα ανάπτυξης καριέρας, ανταγωνιστικούς μισθούς και παροχές, διεθνή σταδιοδρομία και σύγχρονο περιβάλλον εργασίας, η Παπαστράτος έχει αναγνωριστεί ως «Εξαιρετικός Χώρος Εργασίας» από το Great Place to Work®Institute Hellas για τρία συνεχόμενα χρόνια (2012-2014) και ως «Κορυφαίος Εργοδότης» από το Top Employer Institute (2015 και 2016), ενώ έχει λάβει δύο χρυσά βραβεία για προγράμματα ανάπτυξης εργαζομένων από τον θεσμό HR Awards.
Όπως τους ανθρώπους της, έτσι και την κοινωνία:
Με τον ίδιο τρόπο που νοιάζεται τους ανθρώπους της, η Παπαστράτος νοιάζεται για την κοινωνία και τη χώρα. Με ένα πολυσχιδές πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, για το οποίο από το 2009 έχει δαπανήσει περισσότερα από 1,5 εκατ. ευρώ, προσπαθεί να ανακουφίσει τις πιο ευάλωτες κοινωνικές ομάδες από τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης.
"Στην Παπαστράτος νοιαζόμαστε. Θέλουμε να εμπνέουμε τους εργαζομένους μας, τους συνεργάτες μας, τους καταναλωτές μας και την κοινωνία. Γιατί πιστεύουμε ότι μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα καλύτερο μέλλον. Για όλους μας και για την Ελλάδα."
ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣΣυνεταιριστική Ένωση Καπνοπαραγωγών Ελλάδος (Σ.Ε.Κ.Ε. Α.Ε.)

H ΣΕΚΕ Α.Ε. (Συνεταιριστική Ένωση Καπνοπαραγωγών Ελλάδος) είναι μια από τις μεγαλύτερες εξαγωγικές εταιρείες καπνού στη χώρα, η οποία ιδρύθηκε το 1947, έχει έδρα την Ξάνθη και όλα αυτά τα χρόνια βρίσκεται στο πλευρό των ελλήνων καπνοπαραγωγών.
Έχει ως κύρια δραστηριότητα την αγορά, επεξεργασία και πώληση καπνών, όλων των ποικιλιών, τα οποία εξάγει σε τριάντα χώρες του κόσμου.
Αποτελεί μια σύγχρονη και συνεχώς αναπτυσσόμενη εταιρεία, η οποία συνδυάζει την παράδοση και εμπειρία στην παραγωγή και μεταποίηση καπνού, με σύγχρονες πρακτικές λειτουργίας/διοίκησης και υψηλό επίπεδο ανταγωνιστικότητας.
Την τελευταία τριετία η ΣΕΚΕ έχει αναπτύξει ένα ακόμα πιο δυναμικό προφίλ με επέκταση δραστηριοτήτων της σε Βουλγαρία και FYROM, όπου έχει ιδρύσει θυγατρικές εταιρείες και διαθέτει εργοστασιακές υποδομές. Παράλληλα, έχει προχωρήσει σε σημαντικές και καινοτόμες επενδύσεις, σε εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας και ανάπτυξη των ανθρώπινων πόρων σε συνδυασμό με πρωτοβουλίες βελτίωσης της ποιότητας και προστασίας του περιβάλλοντος
Τα δύο κεντρικά εργοστάσια της εταιρείας βρίσκονται στην Ξάνθη, με αυτό των Ανατολικών Καπνών να έχει αναβαθμιστεί σημαντικά σε υποδομές και να θεωρείται σήμερα το πιο σύγχρονο στον κόσμο. Διαθέτει, επίσης, κέντρα προ-επεξεργασίας καπνού σε καπνοπαραγωγές περιοχές της Ελλάδας (Ξάνθη, Θεσσαλία), της Βουλγαρίας και της FYROM.
Πέραν αυτών, η ΣΕΚΕ είναι η πρώτη ελληνική εταιρεία καπνού που τόλμησε και κατάφερε να εφαρμόσει και να καθιερώσει στην Ελλάδα την παραγωγή βιολογικού καπνού (2013).
Το 2013 η ΣΕΚΕ τιμήθηκε με τη διεθνή διάκριση"Golden Leaf Award" για τις προσπάθειες που καταβάλλει στους τομείς της έρευνας και της καινοτομίας σε μεθόδους που στηρίζουν τους καπνοπαραγωγούς και αναβαθμίζουν την ποιότητα των καπνών.
Συνεταιριστική Ένωση Καπνοπαραγωγών Ελλάδος (Σ.Ε.Κ.Ε. Α.Ε.)ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΪΑ

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία Α.Ε. είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής και εμπορίας μπίρας στην Ελλάδα, με ενεργή παρουσία στη χώρα για περισσότερα από 50 χρόνια. Ιδρύθηκε το 1963 από μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών και σήμερα αποτελεί μέλος του Ομίλου Heineken N.V. Παράγει στην Ελλάδα τις μπίρες Amstel, Amstel Pils, Amstel Bock, Amstel Radler, Amstel Free, Heineken, ΑΛΦΑ, ΑΛΦΑ Strong, AΛΦΑ Weiss, Fischer, ΒΙΟΣ 5, Buckler από 100% ελληνικό κριθάρι, καθώς και το φυσικό μεταλλικό νερό ΙΟΛΗ. Παράλληλα, εισάγει γνωστές μάρκες μπίρας όπως τις: Sol, Mc Farland, Erdinger, Affligem, Murphy’s, Duvel, Chimay και άλλες. Διαθέτει 3 μονάδες σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα και 2 ιδιόκτητα βυνοποιεία σε Θεσσαλονίκη και Πάτρα, καθώς και μια μονάδα εμφιάλωσης του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΙΟΛΗ στη Λαμία.
Με τη βοήθεια ενός εκτεταμένου δικτύου διανομής και πώλησης παράγει και διανέμει τα προϊόντα της σε 26 χώρες και στις 5 ηπείρους. Από το 2008 ξεκίνησε το,πρώτο στην Ελλάδα και μεγαλύτερο έως και σήμερα, πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού για την παραγωγή μπίρας, μέσα από το οποίο έχει συνεργαστεί με πάνω από 2.500 έλληνες παραγωγούς. Μέσα σε 5 χρόνια κατάφερε να καλύψει το σύνολο της παραγωγής της από ελληνικό κριθάρι, ενώ το 2015 έκανε για πρώτη φορά και εξαγωγή ελληνικής βύνης σε χώρες του εξωτερικού.
Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία διαθέτει από την TÜV AUSTRIA HELLAS ISO 9001:2008 για την ποιότητα των προϊόντων, ΙSO 22000:2005 για την ασφάλεια των προϊόντων (HACCP), ISO 14001-2004 για την προστασία του περιβάλλοντος και OHSAS 18001:2007 για την ασφάλεια και υγεία του προσωπικού.
Επιπλέον, είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που έχει κατακτήσει την ανώτατη Διαμαντένια διάκριση του Εθνικού Δείκτη Εταιρικής Ευθύνης (CR Index) για το 2013 και η πρώτη στην Ελλάδα που απέκτησε βεβαίωση εφαρμογής του προτύπου ISO 26000 για την υπεύθυνη επιχειρηματικότητα που έχει επιδείξει, τη σταθερή επίδοσή της στη βιώσιμη ανάπτυξη και τη μέριμνα για την κοινωνία και τη χώρα συνολικά. Τέλος, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία έχει βραβευτεί επανειλημμένα για το εργασιακό της περιβάλλον.
ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΪΑΕΝΩΣΗ ΜΑΣΤΙΧΟΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΧΙΟΥ

Η Ένωση Μαστιχοπαραγωγών Χίου (Ε.Μ.Χ.) είναι αναγκαστικός συνεταιρισμός. Ιδρύθηκε το 1938 και είναι φορέας αποκλειστικής διαχείρισης της φυσικής μαστίχας στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Αποτελεί τη συλλογική έκφραση 20 πρωτοβάθμιων συνεταιρισμών των 24 Μαστιχοχωρίων της Νότιας Χίου. Η Ε.Μ.Χ έχει ως κύρια δραστηριότητα τη συλλογή, επεξεργασία και εμπορία φυσικής μαστίχας και την παραγωγή και εμπορία προϊόντων μαστίχας. Η εμπορική της δραστηριότητα είναι κυρίως εξαγωγική, καθώς περίπου το 70% της ετήσιας παραγωγής της μαστίχας Χίου προωθείται στις αγορές του εξωτερικού. Είναι αξιοσημείωτο δε ότι τα σημαντικότερα προϊόντα της Ε.Μ.Χ είναι προϊόντα Προστατευόμενης Ονομασίας Προέλευσης (Π.Ο.Π).
Το 2002, η Ε.Μ.Χ. ίδρυσε τη θυγατρική εταιρεία Mediterra ΑΕ με σκοπό την ανάπτυξη δικτύου καταστημάτων λιανικής πώλησης, τα γνωστά MastihaShop. Το 2016, θα αρχίσει η λειτουργία του Μουσείου Μαστίχας στη Χίο κατόπιν μνημονίου που υπεγράφη μεταξύ της Ε.Μ.Χ. και του Πολιτιστικού ιδρύματος της Τράπεζας Πειραιώς. Τον Νοέμβριο του 2015, η «καλλιέργεια της μαστίχας Χίου» ενεγράφη ως πολιτισμικό αγαθό στον Αντιπροσωπευτικό Κατάλογο της Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς της UNESCO. Τέλος, στις αρχές του 2016, η μαστίχα Χίου έλαβε τη μονογραφία από την ΕΜΑ (European Medicines Agency) και αποτελεί πλέον παραδοσιακό φάρμακο για στομαχικές διαταραχές και ανάπλαση του δέρματος.
ΕΝΩΣΗ ΜΑΣΤΙΧΟΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΧΙΟΥMEDITERRA SA - MASTIHASHOP

Η MEDITERRA ΑΒΕΣΕ ιδρύθηκε το καλοκαίρι του 2002 στο πλαίσιο της αναδιοργάνωσης της Ένωσης Μαστιχοπαραγωγών Χίου με βασικό σκοπό:
- Τη δημιουργία ενός μόνιμου μηχανισμού προβολής για τη μαστίχα Χίου,
- Τον σχεδιασμό και την παραγωγή προϊόντων,
- Τη διαμόρφωση της εμπορικής πολιτικής της μαστίχας,
- Την ανάπτυξη δικτύου καταστημάτων λιανικής πώλησης,
- Τον σχεδιασμό και εκτέλεση προωθητικών ενεργειών.
Η εταιρεία σήμερα διαχειρίζεται καταστήματα στην Ελλάδα και το εξωτερικό, λειτουργεί μονάδα παραγωγής παραδοσιακών προϊόντων στη Χίο, όπου παρασκευάζονται περίπου 100 διαφορετικά προϊόντα, και είναι διανομέας στην Ελλάδα:
- της μαστίχας Χίου,
- της τσίκλας ΕΛΜΑ,
- των παραφαρμακευτικών προϊόντων Art of Nature,
- των ζαχαρωδών προϊόντων cultura mediterra,
- των λικέρ μαστίχας ENOSIS & KENTOS.
Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι η φυσική Mαστίχα Χίου αποτελεί προϊόν-πρόταση ευημερίας σε συνδυασμό με τις σύγχρονες αντιλήψεις περί του well being, τις διογκούμενες διατροφικές και περιβαλλοντικές ανησυχίες, τη διάθεση αναζήτησης σταθερών αξιών και πολιτιστικών αναφορών, τα mastihashop φιλοδοξούν να αποτελέσουν όχημα μιας σύγχρονης πρότασης προς όλους εκείνους που εμφορούνται από ανάλογες αντιλήψεις σε παγκόσμιο επίπεδο. Μια πρόταση που ξεφεύγει από τον εθνικό προορισμό ή τον γενέθλιο, και η οποία με αφορμή τη Mαστίχα θα μπορέσει να προωθήσει συναφή ή μη προϊόντα που στο σύνολό τους, συνεπικουρούμενα από τον μύθο και τον πολιτισμό της περιοχής, θα στοχεύουν στην ικανοποίηση των προαναφερόμενων τάσεων και αναγκών.
MEDITERRA SA - MASTIHASHOPFDL GROUP

Ο όμιλος FDL ιδρύθηκε το 1997 και δραστηριοποιείται στον χώρο των third party logistics, forwarding και transportation. Είναι ένας από τους πιο ταχέως αναπτυσσόμενους ομίλους στον χώρο των logistics, κατέχοντας ηγετική θέση. Δραστηριοποιείται στην Ελλάδα, την Κύπρο την Βουλγαρία και την Αλβανία με θυγατρικές εταιρείες, ενώ έχει αναπτύξει συνεργασίες με εταιρείες διαμεταφοράς σε όλες τις σημαντικές ευρωπαϊκές χώρες .
Στρατηγική του ομίλου είναι, μέσω συνεχών επενδύσεων και στηριζόμενος σε ανθρώπινο δυναμικό, συστήματα και διαδικασίες, να διατηρεί ένα δυναμικό ρυθμό ανάπτυξης και συγχρόνως να αυξάνει τα μερίδια αγοράς του στην ελληνική και σε όλες τις αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται. Ο Ο όμιλος FDL θα διατηρήσει την αναπτυξιακή πορεία των προηγούμενων χρόνων, συνεχίζοντας να αναπτύσσει επιθετικά το πελατολόγιο και τις υπηρεσίες που παρέχει και αναζητώντας ευκαιρίες ανάπτυξης μέσω συνεργασιών ή εξαγορών άλλων εταιρειών του ευρύτερου χώρου logistics τόσο στην ελληνική όσο και στη διεθνή αγορά. Επίσης θα κινηθεί με κατεύθυνση, όπως πάντα, την πρωτοπορία στοχεύοντας σε δημιουργία και παροχή υπηρεσιών 4th party logistics καθώς και χρήση εργαλείων υψηλής τεχνολογίας που θα επιτρέψουν την καλύτερη και πιο τεκμηριωμένη ενημέρωση των πελατών με σύγχρονα reports, όπως order trucking, POD και ePOD.
Περισσότερα στοιχεία για την ιστορική εξέλιξη και τις συνεργασίες του ομίλου είναι διαθέσιμα στο επίσημο site.
FDL GROUPFUTURE INTELLIGENCE Ltd.

Η Future Intelligence δραστηριοποιείται στους τομείς των ασύρματων επικοινωνιών και συγκεκριμένα στο Διαδίκτυο των Πραγμάτων (Internet of Things). Έχοντας ως βασικό πυλώνα δράσης μια καινοτόμο πλατφόρμα διαχείρισης αισθητήρων (sensors) και μονάδων ελέγχου (actuators) που έχει τη δυνατότητα συλλογής, ασύρματης αποστολής και ευφυούς διαχείρισης δεδομένων (FINoT), φέρνει στην αγορά λύσεις για την Έξυπνη Γεωργία και τις Έξυπνες Πόλεις. Η εταιρεία επίσης δραστηριοποιείται σε ερευνητικό επίπεδο (Horizon2020) στους αναδυόμενους τομείς των δικτύων 5ης γενιάς (5G), του μελλοντικού Internet (Future Internet), των συστημάτων νέφους (Cloud Computing) και των ενσωματωμένων συστημάτων (embedded systems) και της δικτύωσης μη επανδρωμένων αεροσκαφών/οχημάτων. Η Future Intelligence ιδρύθηκε το 2009 και έχει έδρα στην Αθήνα, παράρτημα στα Ιωάννινα, ιδιόκτητη Cloud υποδομή στο Ηράκλειο Κρήτης, ενώ από το 2012 έχει αυτόνομο γραφείο στο Λονδίνο.
FUTURE INTELLIGENCE Ltd.foodstandard

Η foodstandard είναι η μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία παροχής υπηρεσιών στον ευρύτερο αγροτικό και αγροδιατροφικό κλάδο. Παρέχει συνολικές λύσεις που καλύπτουν τις ανάγκες των εμπλεκομένων φορέων από την παραγωγή μέχρι την αγορά, από τον πρωτογενή τομέα (αγρότες, παραγωγικές ΜΜΕ, συνεταιρισμοί), έως τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στον χώρο των τροφίμων.
Εταιρεία προσανατολισμένη στις λύσεις συνδυάζει τη βαθιά γνώση του αντικειμένου και των αγορών με την τεχνολογία και την καινοτομία ώστε να καταλήξει στην πιο αποτελεσματική πρόταση που ανταποκρίνεται στις μοναδικές ανάγκες κάθε πελάτη.
Από την ίδρυσή της το 2002 μέχρι σήμερα, η foodstandard έχει συνεργαστεί με περισσότερους από 30.000 παραγωγούς και 200 επιχειρήσεις (ΜμΕ) παρέχοντας υπηρεσίες που περιλαμβάνουν: συμβουλές στρατηγικής, εφαρμογή συστημάτων ελέγχου της ποιότητας των προϊόντων, υπηρεσίες χρηματοοικονομικής υποστήριξης, ψηφιακές εφαρμογές παρακολούθησης της παραγωγής, τεχνικές μελέτες, οικονομική διαχείριση, marketing, branding και επικοινωνία.
foodstandardTÜV AUSTRIA Hellas

Η TÜV AUSTRIA HELLAS δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 1994 και είναι θυγατρική εταιρεία του Διεθνούς Οργανισμού Επιθεώρησης και Πιστοποίησης TÜV AUSTRIA.
Η TÜV AUSTRIA HELLAS διαθέτει άριστη γνώση, εξειδίκευση και πολυετή εμπειρία στον χώρο της αλυσίδας των τροφίμων και της γεωργίας και εξασφαλίζει την παροχή υπηρεσιών με διεθνές κύρος και αναγνωρισιμότητα. Απασχολεί περισσότερους από 50 πιστοποιημένους και άρτια εκπαιδευμένους επιθεωρητές –με ειδικότητες όπως τεχνολόγοι τροφίμων, χημικοί, γεωπόνοι, κτηνίατροι κ.α.– και κατέχει ηγετική θέση στην Ελλάδα, τη Νοτιοανατολική Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή στους ακόλουθους τομείς:
- Επιθεώρηση και Πιστοποίηση Συστημάτων Διαχείρισης της Ασφάλειας των Τροφίμων,
- Επιθεώρηση και Πιστοποίηση Προϊόντων,
- Εκπαιδευτικά Σεμινάρια.
Τα κεντρικά γραφεία της TÜV AUSTRIA HELLAS βρίσκονται στην Αθήνα με παραρτήματα σε Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο και Μυτιλήνη, ενώ στο εξωτερικό διαθέτει θυγατρικές και συνεργαζόμενες εταιρείες σε Κύπρο, Αλβανία, Τουρκία, Ιορδανία, Αίγυπτο, Ισραήλ, Κατάρ, Κορέα, Πακιστάν και Υεμένη.
Με την ευθύνη για τον άνθρωπο και το επιχειρηματικό γίγνεσθαι στο επίκεντρο των υπηρεσιών της, η ΤÜV AUSTRIA HELLAS κατέχει σήμερα σημαντική θέση στον τομέα Επιθεωρήσεων και Πιστοποιήσεων Συστημάτων Διαχείρισης, Υλικών, Προϊόντων, Μηχανημάτων και Εξοπλισμού, Ανελκυστήρων, Κτηριακών και Βιομηχανικών Εγκαταστάσεων, στην κατάταξη Τουριστικών Καταλυμάτων, καθώς και στην Αξιολόγηση και Πιστοποίηση Επαγγελματικών Προσόντων.
TÜV AUSTRIA HellasΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΑΒ Βασιλόπουλος είναι εταιρεία λιανικής τροφίμων με πάνω από 77 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά με προσήλωση στην ποιότητα, στην ποικιλία προϊόντων σε ανταγωνιστικές τιμές και την άριστη εξυπηρέτηση των καταναλωτών.
Από την ίδρυσή της το 1939 έως και σήμερα, η ΑΒ βρίσκεται σε συνεχή τροχιά υγιούς ανάπτυξης λειτουργώντας περισσότερα από 340 καταστήματα σε όλη τη χώρα, απασχολώντας συνολικά 12.700 εργαζομένους, ενώ διατηρεί την ελληνική της ταυτότητα στηρίζοντας τους ανθρώπους της και την εγχώρια αγορά.
Με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των πελατών, των συνεργατών και των κοινωνιών που δραστηριοποιείται, η εταιρεία σχεδιάζει πρωτοβουλίες με γνώμονα την εταιρική υπευθυνότητα, η οποία αγκαλιάζει όλες τις δράσεις της, όπως αποτυπώνονται μέσα από τους τρείς πυλώνες, «Άνθρωπος», «Προϊόντα» και «Περιβάλλον».
Για περισσότερες πληροφορίες για τις υπηρεσίες και τις δράσεις της ΑΒ μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της εταιρείας.
ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣΑΤΕ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ

H ΑΤΕ Ασφαλιστική, μέλος του Ομίλου Πειραιώς, αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες της χώρας μας, με πλήθος πελατών που ξεπερνά τις 400.000.
Με επιχειρηματική φιλοσοφία εστιασμένη στον άνθρωπο και όχημα την ανταγωνιστικότητα των προϊόντων της, την ευελιξία και την άμεση ανταπόκριση στις τάσεις της αγοράς και του ανταγωνισμού, συνδυάζει τις σύγχρονες αντιλήψεις με τις πολύτιμες εμπειρίες του παρελθόντος.
Syngenta

Η Syngenta είναι ηγετική εταιρεία στον χώρο της γεωργίας, που συνεισφέρει στη βελτίωση της παγκόσμιας διατροφικής ασφάλειας, βοηθώντας εκατομμύρια παραγωγούς να χρησιμοποιήσουν με άριστο τρόπο τους διαθέσιμους πόρους. Μέσω επιστημονικής κατάρτισης παγκόσμιας κλάσης και καινοτόμων καλλιεργητικών λύσεων, οι 28.000 εργαζόμενοι σε περισσότερες από 90 χώρες εργάζονται για να μεταμορφώσουν τις καλλιεργητικές πρακτικές. Δεσμευόμαστε να διασώσουμε τα εδάφη από υποβάθμιση, να βελτιώσουμε τη βιοποικιλότητα και να αναζωογονήσουμε τις αγροτικές κοινότητες.
Ακολουθήστε μας στο Twitter® στο www.twitter.com/Syngenta
SyngentaINTERAMERICAN
WONDERPLANT
REDPiXEL

Με την εμπειρία 90 ετών στον χώρο του Τύπου και μετά από 18 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στο Διαδίκτυο και τις ψηφιακές εκδόσεις, η Ναυτεμπορική προχωρά στην παροχή ολοκληρωμένων ψηφιακών υπηρεσιών.
Αξιοποιώντας την πολυετή εμπειρία της, την τεχνογνωσία και τις δεξιότητες των ανθρώπων της, η Ναυτεμπορική έχει συγκροτήσει την ομάδα της REDPiXEL η οποία εργάζεται για να σας προσφέρει τις λύσεις που χρειάζεστε.
Σκοπός μας είναι να σας προσφέρουμε ψηφιακές υπηρεσίες υψηλής τεχνολογίας, με γνώμονα τη λειτουργικότητα, την ευχρηστία και την αισθητική.
Σε μια αγορά που δεν σταματά να εξελίσσεται, η REDPiXEL σας προσφέρει ό,τι χρειάζεστε για να απευθυνθείτε στο κοινό στο οποίο στοχεύετε και να ξεχωρίσετε:
Content marketing
Σχεδιασμός ψηφιακού περιβάλλοντος (Digital design)
Ανάπτυξη ιστοσελίδων και εφαρμογών (Web development)
Enterprise search solutions for media and e-commerce
Social media marketing
REDPiXELFace-to-Face Consultants
Η Face-to-Face Consultants παρέχει προσωποποιημένες και προσωπικές υπηρεσίες με συνέπεια και δέσμευση στο αποτέλεσμα, συναίσθηση της ευθύνης που αναλαμβάνει, πλήρη επίγνωση των αναγκών του πελάτη, ήθος στις διαπροσωπικές σχέσεις.
Με μακρόχρονη παρουσία στην αγορά των υπηρεσιών δραστηριοποιείται στους εξής επιχειρησιακούς τομείς:
- Executive Services
- personal/ coaching in public speaking
- ανάπτυξη personal branding
- ανάπτυξη και βελτίωση presentation skills
- speechwriting/ghostwriting
- business savoir-vivre
- Εταιρικές Υπηρεσίες
- group coaching in public speaking
- υποστήριξη σχεδίου μάρκετινγκ/επικοινωνίας/εταιρικού προφίλ
- διοργάνωση στοχευμένων εκδηλώσεων
- business savoir-vivre
- Εκδοτικές Υπηρεσίες
- έρευνα/αξιολόγηση υλικού προς έκδοση
- συγγραφή/επιμέλεια/μετάφραση/ελληνικοποίηση
- οργάνωση/εποπτεία εκδοτικής παραγωγής
Στη Face-to-Face Consultants πιστεύουμε χωρίς αμφιβολία ότι ο αγροτικός τομέας είναι από τα ισχυρά όπλα στη φαρέτρα της εθνικής μας οικονομίας. Κι αυτό, όχι μόνον γιατί μπορεί να συμβάλει στο νέο παραγωγικό μοντέλο στη μετά την κρίση Ελλάδα, αλλά γιατί συνδυάζει τη συσσωρευμένη εμπειρία των Ελλήνων που καλλιεργούσαν με αγάπη τον μικρό ή μεγάλο κλήρο τους με το πάθος των νέων Ελλήνων που προσπαθούν να εφαρμόσουν τα όσα επιτάσσουν οι σύγχρονες επιστήμες για την παραγωγή και τη διοίκηση αγορικών προϊόντων στα χωράφια των πατεράδων τους.
Face-to-Face ConsultantsAccess

Η ACCESS A.E. είναι μια σύγχρονη εταιρεία επικοινωνίας, με πολυετή και δυναμική παρουσία στον χώρο των γραφικών τεχνών.
Εξειδικευόμαστε στις παραγωγές εντύπων κατά απαίτηση –printing on demand- και προσφέρουμε έξυπνες λύσεις που μπορούν να τονώσουν τις πωλήσεις σας αλλά και να εξοικονομήσετε πόρους εκτυπώνοντας ακριβώς την ποσότητα των εντύπων που χρειάζεστε. Τώρα μπορείτε να έχετε συνεχώς φρέσκο και επικαιροποιημένο έντυπο υλικό προς χρήση, χωρίς τη δέσμευση παραγγελίας μεγάλων ποσοτήτων, χωρίς υψηλά κόστη παραγωγών, χωρίς την ανάγκη αποθηκευτικών χώρων για μη αξιοποιήσιμα έντυπα.
Στη σημερινή εποχή που σχεδόν όλες οι επιχειρήσεις επαναπροσδιορίζουν στόχους, ανάγκες, ρόλους και αρμοδιότητες, είμαστε δίπλα σας, συνεργάτες και συνοδοιπόροι στην επιτυχία σας. Μέσω των πιστοποιημένων διαδικασιών διασφάλισης ποιότητας και υπηρεσιών επικοινωνίας -ISO 9001:2008 & ΕΛΟΤ 1435:2009- της εταιρείας μας αποκτάτε πρόσβαση σε παραγωγές υψηλής προσδοκίας και εξυπηρετήστε ποιοτικά και αποτελεσματικά μέσω του δικτύου επικοινωνίας μας. Όταν λέμε ότι η ικανοποίησή σας είναι εγγυημένη το εννοούμε!
[email protected] | t. 210 38 04 460 | f. 210 38 47 447
SOUND AND VISUAL - ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ

Η SOUND AND VISUAL - ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Α. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Α.Ε. είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα της ενοικίασης οπτικοακουστικού εξοπλισμού για συνέδρια και εκδηλώσεις στην Ελλάδα. Από το 1978 έως σήμερα παρέχουμε υπηρεσίες τήρησης πρακτικών και προσφέρουμε ολοκληρωμένες τεχνικές λύσεις που καλύπτουν όλο το εύρος των τεχνικών αναγκών του συνεδρίου, του εταιρικού event, της ημερίδας ή όποιας άλλης εκδήλωσης.
Τα τμήματα που λειτουργούν στην εταιρεία μας είναι τα ακόλουθα:
A. Τήρηση Πρακτικών Συνεδριάσεων
1. Ψηφιακή Ηχογράφηση
2. Απομαγνητοφώνηση πρακτικών και στοιχειοθεσία σε Η/Υ
3. Εκτύπωση και Βιβλιοδεσία
B. Σχεδιασμός & Τεχνική Κάλυψη συνεδρίων & event
Μελέτη, σχεδιασμός, ενοικίαση, εγκατάσταση και τεχνική υποστήριξη οπτικοακουστικού εξοπλισμού για συνέδρια, ημερίδες, συνεντεύξεις τύπου, εταιρικές εκδηλώσεις και εκθεσιακά περίπτερα.
1. Προβολικός εξοπλισμός
2. Ηχητικός εξοπλισμός
3. Φωτιστικός εξοπλισμός
4. Μεταφραστικά συστήματα
5. Συστήματα ψηφοφορίας
6. Σκηνικά συνεδρίων – εκτυπωτικές εργασίες
7. Συστήματα πληροφορικής
Μόνιμες εγκαταστάσεις – Μελέτη, Σχεδιασμός και υλοποίηση.