
1ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗΣ
ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΑ ΑΓΑΘΑ ΚΑΙ ΤΟ ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΙΟ
λίγα λόγια για το συνέδριο
Ο τρόπος με τον οποίο μεταβάλλεται το τοπίο στην αγορά των καταναλωτικών αγαθών και του λιανεμπορίου θυμίζει παρτίδα σκάκι με γρήγορες κινήσεις. Παραγωγοί και προμηθευτές δίνουν διπλή μάχη για την επικράτηση στην αγορά και την εξασφάλιση ρευστότητας. Διαφοροποίηση στις καταναλωτικές συνήθειες, μείωση του πραγματικού εισοδήματος και capital controls έχουν επηρεάσει τη ζήτηση, αλλά και την προσφορά, των καταναλωτικών προϊόντων. Τα σημεία επαφής και οι τρόποι προσωποποιημένης επικοινωνίας με τον καταναλωτή που επιζητά πλέον και εξαιρετική εμπειρία πολλαπλασιάζονται. Τα δίκτυα πώλησης μετασχηματίζονται και την ώρα που πραγματοποιούνται εξαγορές, συγχωνεύσεις και ηχηρά «λουκέτα», νέοι παίκτες αναζητούν τη θέση τους στην αγορά. Οι ηλεκτρονικές συναλλαγές γενικεύονται και το ηλεκτρονικό εμπόριο αρχίζει να κερδίζει έδαφος.
Η Ναυτεμπορική διοργάνωσε το 1ο Συνέδριο για τα Καταναλωτικά αγαθά και το Λιανεμπόριο με τίτλο «Σκάκι με γρήγορες κινήσεις», το οποίο πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, 22 Σεπτεμβρίου 2016 στο ξενοδοχείο Divani Caravel, στην Αθήνα.
Εκπρόσωποι επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο κλάδο της παραγωγής και της εμπορίας καταναλωτικών αγαθών, πάροχοι υποστηρικτικών υπηρεσιών, σύμβουλοι και ακαδημαϊκοί αποτύπωσαν τη συνολική εικόνα της αγοράς, βοήθησαν τους παίκτες περιγράφοντας με όση σαφήνεια είναι δυνατόν τις τάσεις του μέλλοντος και παρουσίασαν αμυντικές και επιθετικές στρατηγικές αλλά και καλές πρακτικές.
ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ-
Ενότητα 1: Τα δίκτυα του μέλλοντος:
Ποια η μορφή τους, τι θα τα επηρεάσει, με ποια διαδικασία θα επέλθει ο μετασχηματισμός -
Ενότητα 2: Παραγωγοί και προμηθευτές:
Η διπλή μάχη για την επικράτηση στην αγορά και την εξασφάλιση ρευστότητας
Ενότητα 3: Ζήτηση:
Τι «κρύβεται» πίσω από την επιλογή προϊόντος;
Ενότητα 4: Ηλεκτρονικό εμπόριο:
Πώς το αντιμετωπίζει η εγχώρια αγορά;