header-v3.jpg
Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2016 Divani Caravel Hotel, Athens #Nconferences

1ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗΣ
ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΑ ΑΓΑΘΑ ΚΑΙ ΤΟ ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΙΟ

λίγα λόγια για το συνέδριο

Ο τρόπος με τον οποίο μεταβάλλεται το τοπίο στην αγορά των καταναλωτικών αγαθών και του λιανεμπορίου θυμίζει παρτίδα σκάκι με γρήγορες κινήσεις. Παραγωγοί και προμηθευτές δίνουν διπλή μάχη για την επικράτηση στην αγορά και την εξασφάλιση ρευστότητας. Διαφοροποίηση στις καταναλωτικές συνήθειες, μείωση του πραγματικού εισοδήματος και capital controls έχουν επηρεάσει τη ζήτηση, αλλά και την προσφορά, των καταναλωτικών προϊόντων. Τα σημεία επαφής και οι τρόποι προσωποποιημένης επικοινωνίας με τον καταναλωτή που επιζητά πλέον και εξαιρετική εμπειρία πολλαπλασιάζονται. Τα δίκτυα πώλησης μετασχηματίζονται και την ώρα που πραγματοποιούνται εξαγορές, συγχωνεύσεις και ηχηρά «λουκέτα», νέοι παίκτες αναζητούν τη θέση τους στην αγορά. Οι ηλεκτρονικές συναλλαγές γενικεύονται και το ηλεκτρονικό εμπόριο αρχίζει να κερδίζει έδαφος.

Η Ναυτεμπορική διοργάνωσε το 1ο Συνέδριο για τα Καταναλωτικά αγαθά και το Λιανεμπόριο με τίτλο «Σκάκι με γρήγορες κινήσεις», το οποίο πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, 22 Σεπτεμβρίου 2016 στο ξενοδοχείο Divani Caravel, στην Αθήνα.

Εκπρόσωποι επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο κλάδο της παραγωγής και της εμπορίας καταναλωτικών αγαθών, πάροχοι υποστηρικτικών υπηρεσιών, σύμβουλοι και ακαδημαϊκοί αποτύπωσαν τη συνολική εικόνα της αγοράς, βοήθησαν τους παίκτες περιγράφοντας με όση σαφήνεια είναι δυνατόν τις τάσεις του μέλλοντος και παρουσίασαν αμυντικές και επιθετικές στρατηγικές αλλά και καλές πρακτικές.

ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ
Η βασική θεματολογία του συνεδρίου αναπτύσσεται σε τέσσερις ενότητες:
    • Ενότητα 1: Τα δίκτυα του μέλλοντος:
      Ποια η μορφή τους, τι θα τα επηρεάσει, με ποια διαδικασία θα επέλθει ο μετασχηματισμός

    • Ενότητα 2: Παραγωγοί και προμηθευτές:
      Η διπλή μάχη για την επικράτηση στην αγορά και την εξασφάλιση ρευστότητας

      Ενότητα 3: Ζήτηση:
      Τι «κρύβεται» πίσω από την επιλογή προϊόντος;

      Ενότητα 4: Ηλεκτρονικό εμπόριο:
      Πώς το αντιμετωπίζει η εγχώρια αγορά;


ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ VIDEOS

  • test
    Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης & Τουρισμού
  • CLOUDBIZ
    First Data
    ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ
    SiEBEN
  • ATTICA DEPARTMENT STORES
    DIS - Dynamic Integrated Solutions
    METRO
  • REDPiXEL
  • Face-to-Face Consultants
  • Access
  • Business News
    Retail BUSINESS
    Retail today
    ecommercenews.gr
    Star Κεντρικής Ελλάδας
  • SOUND AND VISUAL - ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
  • Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ)
    Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων (ΣΕΒΤ)
    Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Λιανικών Πωλήσεων Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ)
    Ελληνικός Σύνδεσμος Βιομηχανιών Επώνυμων Προϊόντων (ΕΣΒΕΠ)
    Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ΕΣΗΕ)
    Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ)
    Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ)
    Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Επιχειρείν Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ELTRUN)
    Ελληνική Επιτροπή Efficient Consumer Response (ECR Hellas)
    Σύνδεσμος Ανώνυμων Εταιρειών και ΕΠΕ
    Σύλλογος Εταιριών Δημοσκόπησης και Έρευνας Αγοράς (ΣΕΔΕΑ)