header.jpg

Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2018 | Royal Olympic Hotel, Athens | #Nconferences

3ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΑ ΑΓΑΘΑ ΚΑΙ ΤΟ ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΙΟ

λίγα λόγια για το συνέδριο

Το λιανεμπόριο είναι για πολλούς η «καρδιά» μιας οικονομίας: είναι ο δίαυλος διάθεσης των αγαθών και των υπηρεσιών στον τελικό καταναλωτή, μιλάει απευθείας με τον πελάτη, προσφέρει θέσεις εργασίας διαφόρων επιπέδων, επηρεάζεται από κάθε αλλαγή στις αγορές. Τα τελευταία χρόνια, καθώς οι ανατροπές έγιναν η νέα κανονικότητα, το λιανεμπόριο  προσπαθεί να προσαρμοστεί σ’ αυτή τη νέα κανονικότητα. Πρέπει να αποκρυπτογραφήσει τις μεταβολές στο προφίλ των καταναλωτών που αξιολογούν διαφορετικά τις προτεραιότητές τους, να μελετήσει τις συνήθειές τους όταν επισκέπτονται φυσικά ή ηλεκτρονικά καταστήματα, τις αλλαγές της γενικότερης ψυχολογίας και της αύρας των αγορών, να προσαρμοστεί στη μείωση του εισοδήματος χωρίς να μειώσει την ποιότητα, να δημιουργήσει «αισθήματα πάθους» για να εξασφαλίσει την πιστότητα των πελατών, να εκμεταλλευθεί το τσουνάμι των τεχνολογικών εξελίξεων.

Όλα αυτά επιτυγχάνονται μόνον με ένα πλήρες… facelift!
Είναι ακατόρθωτο ή απλώς δύσκολο;
Είναι πολύ νωρίς για τόσο μεγάλες αλλαγές ή είναι στην πραγματικότητα επιβεβλημένες;
Αυτές είναι μερικές από τις οπτικές που θα δώσουν το πλαίσιο του 3ου Συνεδρίου για τα Καταναλωτικά Αγαθά και το Λιανεμπόριο με τίτλο «Facelift στο λιανεμπόριο», που διοργανώνει η Ναυτεμπορική την Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2018, στο Royal Olympic Hotel (Αθήνα). Επιστήμονες, επιχειρηματίες, καταναλωτές, εκπρόσωποι φορέων και οργανισμών θα έχουν την ευκαιρία να ξεδιπλώσουν πτυχές απόψεων που μπορεί να συγκλίνουν ή και να αποκλίνουν, να διεξάγουν διάλογο με τους συμμετέχοντες και να τους μεταφέρουν τον σφυγμό της αγοράς και να καταθέσουν εμπειρίες και προβληματισμούς είτε για περαιτέρω σκέψη, είτε ως καλές πρακτικές.

Η θεματολογία του συνεδρίου αναπτύσσεται σε 4 ενότητες:
Ενότητα 1η: Η επιστροφή στην ανάπτυξη διαφοροποιεί τις ανάγκες των καταναλωτών.
Ενότητα 2η: Πλαστικές κάρτες και νέες τεχνολογίες φέρνουν τα πάνω – κάτω
στα συναλλακτικά ήθη.
Ενότητα 3η: Τα malls αναμορφώνουν τον χάρτη του εμπορίου.
Ενότητα 4η: Ο «χορός των επενδύσεων» στα logistics αναβαθμίζει τις δομές.