header.jpg

Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2018 | Royal Olympic Hotel, Athens | #Nconferences

3ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΑ ΑΓΑΘΑ ΚΑΙ ΤΟ ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΙΟ

λίγα λόγια για το συνέδριο

Το λιανεμπόριο είναι για πολλούς η «καρδιά» μιας οικονομίας: είναι ο δίαυλος διάθεσης των αγαθών και των υπηρεσιών στον τελικό καταναλωτή, μιλάει απευθείας με τον πελάτη, προσφέρει θέσεις εργασίας διαφόρων επιπέδων, επηρεάζεται από κάθε αλλαγή στις αγορές. Τα τελευταία χρόνια, καθώς οι ανατροπές έγιναν η νέα κανονικότητα, το λιανεμπόριο  προσπαθεί να προσαρμοστεί σ’ αυτή τη νέα κανονικότητα. Πρέπει να αποκρυπτογραφήσει τις μεταβολές στο προφίλ των καταναλωτών που αξιολογούν διαφορετικά τις προτεραιότητές τους, να μελετήσει τις συνήθειές τους όταν επισκέπτονται φυσικά ή ηλεκτρονικά καταστήματα, τις αλλαγές της γενικότερης ψυχολογίας και της αύρας των αγορών, να προσαρμοστεί στη μείωση του εισοδήματος χωρίς να μειώσει την ποιότητα, να δημιουργήσει «αισθήματα πάθους» για να εξασφαλίσει την πιστότητα των πελατών, να εκμεταλλευθεί το τσουνάμι των τεχνολογικών εξελίξεων.

Όλα αυτά επιτυγχάνονται μόνον με ένα πλήρες… facelift!
Είναι ακατόρθωτο ή απλώς δύσκολο;
Είναι πολύ νωρίς για τόσο μεγάλες αλλαγές ή είναι στην πραγματικότητα επιβεβλημένες;
Αυτές είναι μερικές από τις οπτικές που έδωσαν το πλαίσιο του 3ου Συνεδρίου για τα Καταναλωτικά Αγαθά και το Λιανεμπόριο με τίτλο «Facelift στο λιανεμπόριο», που διοργάνωσε η Ναυτεμπορική την Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2018, στο Royal Olympic Hotel (Αθήνα). Επιστήμονες, επιχειρηματίες, καταναλωτές, εκπρόσωποι φορέων και οργανισμών είχαν την ευκαιρία να ξεδιπλώσουν πτυχές απόψεων που μπορεί να συγκλίνουν ή και να αποκλίνουν, να διεξάγουν διάλογο με τους συμμετέχοντες, να τους μεταφέρουν τον σφυγμό της αγοράς και να καταθέσουν εμπειρίες και προβληματισμούς είτε για περαιτέρω σκέψη, είτε ως καλές πρακτικές.

Η θεματολογία του συνεδρίου αναπτύχθηκε σε 3 ενότητες:

Ενότητα 1η: Η επιστροφή στην ανάπτυξη διαφοροποιεί τις ανάγκες των καταναλωτών.
Ενότητα 2η: Οι νέες τεχνολογίες φέρνουν τα πάνω – κάτω στα συναλλακτικά ήθη.
Ενότητα 3η: Ο «χορός των επενδύσεων» στα logistics αναβαθμίζει τις δομές.


  • Entersoft
    ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ ΑΒΕΣ
    Procter & Gamble
    Retail@Link S.A.
  • ΑΒ Βασιλόπουλος
    ADUS
    ClientIQ
     Διαμαντής Μασούτης Α.Ε.
    Mobile Technology
    Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος
    Stanley Black & Decker
    ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ - Κλάδος ΥΑΜΑΗΑ
  • Όμιλος Μάντης
    Ο.Κ! Anytime Markets Α.Ε.
  • Star Κεντρικής Ελλάδας
    Επιχειρώ
    Νews247
    RETAILBUSINESS AWARDS 2019
    RETAILBUSINESS
    Total Retail